måndag 8 december 2014

Designa ditt eget tyg med Elobina










Nu kan du designa ditt eget tyg! 
Ja, det har jag drömt om i flera år och nu finns möjligheten att göra detta med Elobina!

Det är så enkelt och man laddar bara upp en bild man vill ha på tyget på deras hemsida och sedan kan man bestämma hur man vill ha mönsterrapporterna!
På bilderna ovan så har jag använt mig av Designboxen som är ett digitalt designprogram och som skapar oändliga möjligheter att fixa olika mönster själv. Köper man Designboxen så ingår ett presentkort att shoppa tyg för på 250:-!
Det finns en mängd olika tyg kvaliteter att välja på och jag valde ett tunt bomullstyg som det minsann skall bli en Odd Molly inspirerad blus av!

Jag är så spänd, så spänd på mitt tyg och jag fick ett litet mail om att det är på gång!!

Wow, vilka möjligheter som öppnats med Elobina!


1 kommentar:

  1. Visst är det kul? Jag gjorde det på spoonflower för ett par år sedan. kan inte säga något om kvaliten för jag har inte använt det än men bara lyckan att ha gjort det själv.!! Har även testat textiltryck med screenram. det är jätteroligt och blir jättefint.

    SvaraRadera