torsdag 3 juli 2014

Sommar-rabatt hos Pysselgumman



Pysselgumman tar semester och passa då på att göra en beställning!
I webshopen finns ju hur mycket som helst som jag vill ha och nedan listar jag några av mina personliga favoriter!



Alltså, förvaring kan man ju aldrig få för lite av och jag tycker de här lådorna är så fina!

Det är sommarlyx på högsta nivå att få krypa ned i soltorkade lakan tvättade med Maison Belle´s Colour & Cotton!


Man kan ALDRIG få för mycket anteckningsböcker!
En till varje väska och byrålåda i hemmet tycker jag är en bra grund att utgå från!

De här servetterna får mig att vilja duka vackert med strandfynden från sommaren!

Assietterna från Bloomingville gör den tråkigaste restmiddag mycket roligare!


I vårt hem så slåss familjen om dessa underbara skålar. Perfekta till yoghurt, snacks och även som prydnad!


Sedan kronan på verket... Denna underbara lampa får gärna flytta hem till mig och sprida lite ljus så att det går att läsa lite böcker i sovrummet!


Här var några av mina favoriter och passa då på att lägga er sommarbeställning hos allra bästa och trevligaste 

1 kommentar: