måndag 7 juli 2014

Organique Sugar Scrub Coffee



Jag har bara minnen av scrubbar som liksom inte gör någon verkan alls eller som rivs och lämnar huden röd...Jag och systrarna har otaliga gånger tillverkat egen scrub med inspiration från 80-talets tidningar och nja, resultatet från salt ochj kroppslotion var väl ingen höjdare där heller.
Men efter att ha provat Sugar Scrub Coffee så är jag lite frälst. Känslan var som en salongsbehandling när man kommer ut därifrån len och fin... Till saken hör också att trots att jag är en kaffemoster av stora mått så har jag så svårt för kaffedoft eller kaffesmak på tårtor osv, men här var doften riktigt angenäm! 
Mina varmaste rekommendationer och den får betyget 5 av 5 från mig!
Du hittar den 



1 kommentar:

  1. Stilren ask, också! :)
    Kikade ner och såg att du köpt paisley-brodeier. Tokgillar också paisley och har två set från Husqvarnas broderier. Dessa du tipsar om ser väldigt fina ut! Har du hunnit med att brodera några? Tack för tipset!
    Kram/maria

    SvaraRadera