tisdag 22 juli 2014

När det blir lite fel...


Jag var ju så glad över min Eternity Summer som jag beställde på Lykos rea och gamblade lite för jag visste inte riktigt hur den luktade, men är det enbär timjan och sandelträ med i doften så brukar den passa mig... Jag borde ha anat oråd redan här, men det gjorde jag inte. 
På Heathrow letade dottern och jag upp den och med spänd förväntan så öppnade jag korken för att sniffa på mitt fynd som väntade där hemma... Men, sade dottern! Det är ju en herrparfym! Har du beställt en herrparfym? Jodå, det hade jag visst gjort!
Det finns nog någon här hemma som blir glad för den, men så kan det gå när klickfingret är lite för snabbt!
,


1 kommentar:

  1. Haha, så det kan gå. Förhoppningsvis doftar den gott på han därhemma som får den!

    SvaraRadera