tisdag 15 juli 2014

Mina reafavoriter hos Beautyplanet.se



Denna parfym är helt underbar tycker jag och priset är betydligt billagre hos Beautyplanet.se än på Heathrow, som annars är mitt favoritställe att shoppa loss på.
Du hittar den




Det är inte kul att få pandaögon så en bra eye-makeup remover är ett måste.
Jag vill verkligen testa denna som du hittar



Jag älskar Eight Hour Cream och detta set är superbilligt hos Beautyplanet! Ett riktigt fynd!
Du kommer att tacka mig i vinter om du köper detta, för handcremen är den bästa jag vet och torra nariga händer är ett minne blott!

Du hittar den 



Långa snygga fransar får man med favoritmascaran Hypnôse från Lancôme
Du hittar den 



Helt underbara är dessa lipgloss från Clarins och något av det bästa jag har testat!!!
Löp och köp!!
Du hittar dem 



Japp, här var några av mina favoriter och jag har testat många olika produkter genom åren. I can tell, setet med Elizabeth Arden-produkterna är ett superfynd!!!





2 kommentarer: