måndag 21 juli 2014

Denna kvalar in på favoritlistan...



Denna tröjan var ett lyckokast definitivt! Jag klippte ut den efter en tröja som ännu ligger oihopsydd och det var lite av en chansning för jag har glömt bort vilket mönster jag använde! Well, den kunde ha blivit för stor , för liten eller helt fel, men den blev som jag ville.
Jag har använt den flera gånger och känner mig välklädd i den samtidigt som den inte är för fin!
Alla kläder jag syr blir inte bra, men denna kvalar in på favoritlistan över plagg jag har sytt.. Överst ligger fortfarande min prickiga klänning, men denna är definitivt en runner up om den klarar tvättprovet. Alla plagg man syr blir inte fina efter tvätt och därför köper jag alltid lite dyrare tyg, men man vet aldrig.

2 kommentarer:

  1. Riktigt somrig och snygg tycker jag!
    Kul att kunna sy sina egna kläder!

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera