lördag 28 juni 2014

Vinn ett Voluspa-ljus från AgnesAmelia.se








I samarbete med 
har du nu möjlighet att vinna ett lyxigt ljus från 
Voluspa i doften Ponderosa

Ponderosa är ett ljuvligt ljus, med doft från tall och inslag av mysk och amber.
Ljuset är skapad av doftminnet från en varm sommarkväll i Sierra Nevada!



För att vara med behöver du bara nämna ett varumärke (förutom Voluspa) som AgnesAmelia säljer och bifoga ditt svar som en kommentar, alternativt maila ditt svar till symirre(at)hotmail.com

Ledtråd hittar du här:
(Kommentarerna kommer att visas först efter avslutad tävling)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

-Gilla AgnesAmelia på Facebook

-Följ AgnesAmelia på Instagram
@agnesameliase

-Tipsa om tävling i din blogg eller på din Facebooksida
(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

-Anmäl dig till AgnesAmelias´s nyhetsbrev
(Finns till höger på startsidan)

-Följ mig på Bloglovin eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)


Sista tävlingsdatum  är  13/7 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren

46 kommentarer:

  1. Svar:UNITED bla
    Gillar Agnes Amelia på FB.
    Får redan Agnes Amelias nyhetsbrev
    Följer dig redan på bloglovin ANNIKA nr ?
    Blir väl 4 chanser....om
    gustafsson.57@hotmail.

    SvaraRadera
  2. Svar på frågan: Orla Kiely :-)

    Jag äskar gröna och träiga dofter. Den här låter underbar med lite värme från mysk och ambra ihop med det friska gröna...

    Jag gillade ditt inlägg på Bloglovin' men fick inget nummer. Kanske var jag först? Hur som helst så delade jag tävlingen på Facebook också, och gillar redan Agnes Amelia på FB sedan tidigare (Elisabeth McCann). Blir det fyra lotter då?

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Svar: Orla Kiely

    Jag tar även extra lotter såklart! Jag gillar Agnes Amelia på Facebook, jag har tipsat om tävlingen på min blogg (till höger under "bra tävlingar"), jag har Agnes Amelias nyhetsbrev och jag följer dig såklart på bloglovin sedan länge. Så det blir 4 extra lotter. Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  4. Blev osäker på om jag verkligen skrev ett annat märke som Agnes Amelia säljer i förra inlägget, så ifall jag glömde det så skriver jag det här. Ett annat märke är t.ex. Orla Kiely

    SvaraRadera
  5. Märken jag gillar är L:a Bruket och Au Lait. Gillar på fb och får deras nyhetsbrev. Follower 276 på bloglovin.
    Mhv karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. AuLait,L:A Bruket Reunionhome mm
    gillar AgnesAmelia sen tidigare på fb och skulle gärna vinna ett doftljus,verkar vara en underbar doft!/Annika
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med i tävlingen om ett härligt doftande ljus från Voluspa :)
    Jag gillar Agnes Amelia på fb sedan länge under mitt namn Christina Frisberg.
    de saluför många fina märken bl a L:A Bruket.
    Jag följer redan dig på bloglovin och gillade tävlingsinlägget som nr 2 där.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    kramar till alla som vill/törs/och behöver. :)

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar, och ett varumärke som AgnesAmelia säljer är Kew.

    Gillar AgnesAmelia på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Följer din blogg via Bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 4.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag har gillat på facebook
    Jag har delat tävlingsinlägget här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/491709017628989

    Ett av varumärkena är Soap in a Tin :-)

    Hoppas på tur
    /Lotta Pota
    klockaregard@hotmail.se

    SvaraRadera
  10. Tävlar följer dig gillar delar har anmält mig till nyhetsbrev.NR 276.
    Tipsar. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  11. Klart jag är med :) Afswedala är ett märke Agnes Amelia säljer.3 extra lotter kram Diana

    SvaraRadera
  12. Vilken rolig tävling! :)
    Ett annat varumärke som AgnesAmelia säljer är Baltic Amber.
    Jag gillar och har delat på facebook under mitt namn Irene Helmersson.
    Har också anmält mig till nyhetsbrevet.

    irene.helmersson@live.se

    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fmirresyr.blogspot.com%2F2014%2F06%2Fvinn-ett-voluspa-ljus-fran-agnesameliase.html%3Fspref%3Dfb&t=.%3AMirre+syr%3A.%3A+Vinn+ett+Voluspa-ljus+fr%C3%A5n+AgnesAmelia.se

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Ett annat varumärke dom säljer är Klinta.
    Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Är anmäld till nyhetsbrevet.
    Följer redan på bl men gillade inlägget som nr 6.
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag gillar och delar på FB Elisabeth Nilsson
    Gillar och följer på Bloglovin jag tror jag var nr 5 som gillare av tävllingen, har varit följare sedan länge av din blogg.
    Följer på Instagram som noninini331 nr 456.
    Jag gillar verkligen den gröna färgen på glaset, så jag hoppas verkligen på turen att få vinna :-)

    SvaraRadera
  15. Reunion,
    gillar dem på Facebook , följer dig på bloglovin & har gillar ditt inlägg. Med vänlig hälsning my

    SvaraRadera
  16. Hejsan!

    De säljer även blandanat ett märke som heter Klinta :)

    Jag har gillat på FB, följer på IG (Mizzyz78) och har anmält mig till Nyhetsbrevet.

    Hälsningar Frida Elmgren

    SvaraRadera
  17. Afswedala är ett av märkena.

    Vill gärna vinna

    SvaraRadera
  18. Ett varumärke som finns hos Agnes Amelia är afswedala.

    Gillar AA på fb.
    Får redan nyhetsbrevet.
    Följer dig redan på Bloglovin och gillar inlägget som nr 8.

    SvaraRadera
  19. Arcadia =) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. LA:BRUKET är ett annat varumärke dem har.
    Gillar på FB, Tina Carlström.
    Tipsar på min FB, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn
    Hälsningar Tina Carlström
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Anna Lundqvist2 juli 2014 kl. 10:21

    Bohème är ett annat märke

    Gillar på fb - Anna Lundqvist

    Följer på instagram - annalundqvist70

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Classic Male Grooming


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  23. AgnesAmelia har bland annat Bohéme
    Christina.pe@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Jag har gillat AgnesAmelia på facebook (Sophie Michelle Persson) och på instagram (throw.universe). Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev samt också delat tävlingen på min facebook. Här är en direktlänk till min delning: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/474031366065210

    Svar på frågan: Maison Belle

    Mvh Sophie Michelle Persson
    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  25. BOHÈME
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  26. Jag är med!

    - Förutom Voluspa säljer de också Klinta.
    - Gillar AgnesAmelia på FB sen tidigare (Sara Kramer).
    - Följer dem på Instagram nu också (sfik heter jag där).
    - Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152493320676628
    - Prenumererar på deras nyhetsbrev nu.
    - Följer dig redan på Bloglovin, men gillade detta inlägg där och blev gillare nummer 9.

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  27. Är gärna med och tävlar :) United är ett annat märke dem säljer.

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag svarar Klinta :)
    Följer dig på Bloglovin sen förut och fick nr tio på inläggets hjärta.
    Följer AgnesAmelia på Facebook sen förut, och prenumererar även på nyhetsbrevet sen tidigare.
    Hoppas på tur ♥
    Ha en skön sommar!
    /Camilla W

    SvaraRadera
  29. 1. Jag är gärna med och tävlar, svarar Klinta
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 11
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  30. Hej! Är gärna med :)

    Svar: Klinta.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Följer på instagram (matatilda).
    Anmäld till nyhetsbrevet.
    Följer sedan tidigare och gillar inlägget som nr 12.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  31. Svar: Afswedala

    Hoppas på vinst!
    Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  32. AgnesAmelia säljer även L:a Bruket.
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson)
    Följer på instagram (jesjon9)
    Har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 13!
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Härlig tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svaret på frågan: L:a Bruket är ett annat märke.

    Åh, ett Volsupa ljus hade varit härlig lyx i vardagen och hade gärna fått lysa upp mörka kvällar hemma hos mej. :) Hade varit kul och få prova detta så omtalade ljus. :) Hoppas på tur.

    Gillar dem på Facebook som Malin Gustafsson
    Följer dem på Instagram som frozenvanilla_

    Är registrerad för deras nyhetsbrev med mailen frozenvanilla@live.se

    Följer dej redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 14.

    Har tipsat om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/july/tavlar-om-ett-voluspa-ljus.html

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med!
    Svar: REUNION.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat:
    http://care69.blogspot.se/2014/07/13-juli-vinn-ett-voluspa-ljus.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  35. Soap in a tin.
    haha ursäkta vet inte hur man kommenterar, förstod inte alternativen.
    Men maila gärna om jag skulle mot förmodan vinna. nicolineeurenius629@hotmail.com (publicera helst inte min mail :) )
    puss o kram Nicco

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Trevlig sida du har! AgnesAmelia säljer även L:a Bruket. Jag har gillat dig på Facebook!

    SvaraRadera
  37. 1. Ett av många varumärken i sortimentet är bl.a L:a Bruket

    2. Gillar på FB - Sofie Altuntas

    3. Följer på IG med namn SOFIE_ALTUNTAS

    4. Tipsar på min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/662124453864447

    5. Anmäld till nyhetsbrevet med email sofie.altuntas@gmail.com

    6. Följer på bloglovin som nr 278

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Ett annat varumärke som AgnesAmelia säljer är Klinta
    Gillar på facebook - Jessica Hellström
    Har anmält mig till nyhetsbrevet: jessica_hellstrom@hotmail.com
    Blev nummer 15 att gilla inlägget på Bloglovin

    Snart semester, bara en vecka kvar, vill njuta av ljuset varje kväll när jag sitter på balkongen och ser ut över sjön.

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. L:a Bruket!

    Gillar på facebook (K Falkenström) och följer dig på Bloglovin och blev nummer 16 att gilla inlägget där.

    :)

    SvaraRadera
  40. AgnesAmelia säljer även L:A BRUKET.

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. L:a bruket säljer hon också. Är gärna med och tävlar.
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera