torsdag 8 maj 2014

Hur gick det här till?!


(Papper från Pysselgumman)



Big day coming up tomorrow!

Dottern fyller år och jag slår in paketen i vackert papper fån Vanilla Fly och jag hade ju köpt så vackra etiketter som skulle matcha så fint... På något märkligt sätt har de fått fötter och maken bara skakar på huvudet.. "Vad konstigt!säger han. Du som har sådan ordning på dina saker!" 
Nu förstår ni förstås att ironin dryper, men han säger det med ett leende och ger mig en klapp på axeln, så han är definitivt förlåten.
Faktum kvarstår dock att jag skall leta etiketter  och säkert har det lilla biet på den fina etiketten genom magi plötsligt kunnat använda sina vingar och bara sagt hej då!



Men imorgon skall jag sjunga för full hals, hurra för dottern och fälla en tår över att även tiden flygen sin väg...
Hur blev vårt lilla pyre så stor, så fort?!

1 kommentar:

  1. Grattis till dottern!;)
    Oj vad jag känner igen mig i detta ...jag gömmer saker så jag säääääkert vet var de är, sen hittar jag dem inte;))

    Kram och fin lördag!
    Adela

    SvaraRadera