torsdag 1 maj 2014

Glossy Box April och Mors Dag Limited Edition box



Jag prenumererar på Glossybox och jag är så nöjd med det! Alla månader är inte toppen, men det ändå klart värt pengarna! Igår dök April månads box upp och ja, det är så roligt när den dimper ned i brevlådan!
Jag fick:

  • Emite Make Up Lip Brush
  • Être Belle Liplift Peel
  • Yu-Be Moisturizing Skin Cream -En djupt återfuktande kräm för torra partier
  • Fleur de Santé A -Retilift Complex Daycream SPF 10
  • LdB Body Lotion
  • Ett doftprov på Eau de toiletten Esprit de Fleur ( ja, den tyckte jag om)
Denna månad var trevlig tyckte jag och som den lipglossnörd jag är så skall det bli ett sant nöje att peela läpparna!




Japp, såklart kan jag inte låta blir att beställa Limited Edtion Mors Dag-boxen och den hittar ni här.

1 kommentar:

  1. Riktigt nyfiken nu på Glosybox! Har inte testat, men många verkar vara så nöjda;)
    Tack för alla dina härliga hälsningar hos mig, du är så rar!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera