onsdag 7 maj 2014

Bittersweet...



Igår så kom då regnet och kylan... Välbehövligt för växterna efter som det nästan dammat om jorden när jag har rensat rabatterna och till glädje för alla pollenallergiker såklart.
Men!
Jag sitter här vid datorn och tittar ut på vårt vackra plommonträd so redan har tappat många blommor. Vårens ljuvlighet är så försvinnande kort och jag önskar varje vår att kunna njuta så mycket som möjligt av denna vackra tid. Ja, det är så kort men jag gläder mig åt varje ny vår som man får uppleva tillsammans med sina nära och kära.

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar :) hann för det hinna upptäcka min vinst i tid!!
    Uppskattas :)

    SvaraRadera
  2. Inget skoj! Nu vill jag ha sol och värme, regnar inte här idag men det är grått och trist tyvärr.

    Hoppas du får en fin dag trots allt!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera