söndag 27 april 2014

Too Faced Color Bomb!




Jodå, i ett av fredagspaketen fanns det såklart några lipgloss också och jag var lite nyfiken på Too Faced Color Bomb och den klickades hem från eleven.se och du hittar den HÄR

Vad tycker jag om denna då?
Jo, färgen älskar jag och den smakar gott och läpparna känns mjuka till en början. Men! Den har ju en plumping effekt som gör att det svider och sticker i läpparna och innan jag fattade vad det var så trodde jag att den var starkt uttorkande.
Mitt omdöme då?
Mja, jag måste testa den lite till, men jag tror inte att jag kommer att köpa den igen.

3 kommentarer:

  1. Hej fina Mirre;))
    Kul att få testa nytt, även om man kanske inte faller så då så man köper allt igen;)
    Ser snyggt ut i alla fall och jag är tokig i läppglans, vill alltid ha=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Snygg färg, älskar att testa nya produkter :) kram Diana

    SvaraRadera