måndag 21 april 2014

Style de Vie




Jag tycker det är så roligt att Helen och Diana har startat en alldeles egen bloggportal som heter Style de Vie och jag är full av beundran för deras entreprenörsanda! Det är mycket hårt arbete bakom förstår jag och resultatet har blivit så fint! 
 Styledevie.se är samlingsplatsen för en gäng inspirerande bloggerskor och har ni inte kikat in där tidigare så kan jag verkligen rekommendera ett besök. Mode, heminredning och så vackra bilder så att man nästan smäller av lite.. Ja, och en hel massa tävlingar får vi inte glömma!!  Sist ut i raden av tävlingar är att man kan vinna en Dipp Littel Purse (by Marlene Birger) från IsaCouture! Det är inte vilka tävlingar som helst då med andra ord! :)

Jag höll på att trilla av stolen här en morgon för några dagar sedan, för jag vann verkligen önskedrömmen nr uno hos Style de Vi och det var lakan från Beach House!! 
Jag ler fortfarande från öra till öra för den vinsten!







2 kommentarer:

  1. Grattis till din fina vinst och tack för att du lyfter fram portalen, så gulligt av dig!:)
    Fortsatt skön annandag påsk!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera