torsdag 17 april 2014

finafröken i Huskvarna











Japp, det händer att jag bjuder in mig själv till olika personer...
Det låter ju oroväckande, men mina intentioner är de bästa...Jag lovar!
Det finns så många vackra ställen och som är värda att visas upp i större sammanhang! Det var därför jag bjöd in mig själv till butiken 
här i Huskvarna för att fota.
finafröken är en sådan där butik där jag kan gå länge och bara titta på alla vackra saker som finns. Gå runt och upptäcka små stilleben och se att alla saker som säljs är noga utvalda. Utvalda för att de är vackra och speciella!
Butiken är inrymd i gammalt hus med stora skyltfönster som släpper i sådant där vackert ljus och som gjorde det en fröjd att gå omkring och fota. Annika, som har butiken, var så snäll och tog emot en främling, som då bjudit in sig själv dessutom och lät mig gå där och fota allt det vackra. 
Ja, det var ett besök som lägger sig som bomull runt själen och har ni vägarna förbi Huskvarna rekommenderar jag verkligen ett besök.
Såklart har jag fler bilder att visa, men de kommer imorgon.

Surfa gärna in på finafroken på facebook och på @finafrokenhuskvarna (Instagram)kan ni dessutom tävla om den fina filten från House of Rym som ni ser vid korgen med tidningar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar