måndag 31 mars 2014

Vardagsglamour!





För ett tag sedan landade det ett paket med lite spännande saker hos mig och det innehöll bland annat denna heeelt underbara tejphållare!
För mig var det kärlek från första stund och även om den är kitschig så det förslår så är jag helt såld!
Jag tycker den sprider precis rätt dos av vardagsglamour på mitt skrivbord!
Står dock i valet och kvalet om jag skall lyxa till min underbara sko lite till med hjälp av rött nagellack och låta den få rätt Louboutin-look? 
However, så får min tejphållare mig att le varje gång jag tittar på den och känna mig lite mer flärdfull och det är inte fy skam!


2 kommentarer:

  1. Meeen jösses sååååå häftig! Förstår att du blev kär☺.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hahaha, underbart - klart du ska ge den Louboutin-looken också!! ;) Kramar!!

    SvaraRadera