söndag 9 mars 2014

Maria Åkerberg ansiktskit





Första gången jag hörde talas om märket Maria Åkerberg var genom bloggen Att vara någons fru och då väcktes nyfikenheten såklart. 
Just nu håller jag på testar ett ansiktskit  just från detta märke och jag gillar det måste jag säga. Eller rättare sagt min hud älskar produkterna och att de dessutom är ekologiska är ett stort plus.
Sedan gillar jag ju såklart att de är stilrena och snygga på badrumshyllan!


Du hittar dessa produkter från Maria Åkerberg


Sedan är jag grymt nyfiken på denna puderfoundation  från samma märke och även detta efter att Emma lovprisat den!



1 kommentar:

  1. Jag har använt Maria Åkerbergs produkter nästan ända från start och de är DE MEST FANTASTISKA produkter man någonsin kan använda. Huden mår så bra av dem. /Lotta

    SvaraRadera