onsdag 12 mars 2014

Linum - En godisaffär deluxe!






Jag har varit i en godisaffär deluxe!

I måndags hade jag förmånen att få besöka Linums showroom i Stockholm för att välja ut lite produkter som skall få pryda mitt hem så småningom.



Linums lokal låg i vad som troligen var en gammal militärförläggning och med vad det då innebär av stora ljusa rum, med underbart stora vackra fönster.
Ja, bara att gå in i huset var en njutning och sedan fick vi kliva in i godisaffären eller himlen rättare sagt. Våra underbart trevliga ciceroner guidade oss genom de olika kollektionerna och här fanns det så mycket vackert att hjärtat nästan brast...
Det är en sak att sitta och sucka förälskat över katalog, men att få se allt  i verkligheten vara bara så mäktigt.
Jag knäppte många bilder och jag återkommer  med ett nytt inlägg för jag vill ju gärna visa vad jag till slut valde ut.

Tills dess hittar ni Linum 



1 kommentar: