fredag 14 februari 2014

Att dansa natten lång..



Hoppas att ni har det bra såhär på Alla Hjärtans Dag!


Själv är jag fortfarande seg efter gårdagens tjejmiddag hos min goda vän P. och hennes dotter C. 
Vi serverades så god mat och det skrattades och skojades och dansades framåt kvällen....
C.( som ni kan läsa om här) ville så gärna leka filmen Mamma Mia , så framåt sena kvällen åkte discokulan fram och till hennes stora förtjusning så både lekte vi och dansade så det stod härliga till filmens musik . C hade stenkoll på vilka scener vi skulle göra och vad som hörde till, så det vara bara att följa hennes regi!

När jag har varit på "tjemiddag" och druckit kaffe så brukar jag inte somna och klockan var väl framåt fyra när jag slumrade till. Inte många timmars sömn i natt alltså, trots nada intag av alkohol!


Maken och jag firar inte Alla Hjärtans Dag, men idag tänker jag extra mycket på mina vänner som jag hade så trevligt med igår 
och min fina vän fru L, 
som betyder så mycket och som förgyller varje dag!
Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar