lördag 18 januari 2014

Tips! Beauty Club -Molton Brown



Molton Brown är ett av mina favoritmärken när det gäller duschtvål och i synnerhet denna Paradisic Pink Pepperpod! Ja, den doftar faktiskt peppar och hur konstigt det än kan låta så är doften helt fantastisk!
Tidigare kunde man inte köpa den i Sverige , men den finns numera i flera webshoppar.

 Nu hittade jag av en tillfällighet Beauty Club på nätet och där fanns mina älskade duschtvålar ca 40 % billigare och dessutom så var det ett erbjudande i helgen att shoppa 3 för 2!! Jo, det fanns en hel del andra godbitar där också som smink från bareminerals och nagellack till kanonpriser!

Vill betona att detta inte är en värvningskampanj från min sida eller något sådant, utan en ärlig önskan att dela med mig av något som jag blev väldigt glad över att trilla på.

Japp,japp januari kändes genast betydligt roligare när en pepprig duschtvål skall ge mig lite spa-känla inför varje ny dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar