lördag 18 januari 2014

Tävling i samarbete med Sobea

Sobea är ett ekologiskt märke, designat i Sverige av tvåbarnsmamman Beatrice Sjöberg. 

Hos Sobea hittar du lyxiga mys-, yoga-, vardags-, amnings-, mamma- och barnkläder

Sobea startar även med Homepartyförsäljning i mars 2014.



Nu är det dags för en tävling där
en läsare 
kan vinna ett par underbara yogabyxor och en mössa i  cerise från Sobea


För att tävla behöver du bara besöka 


Sobea


och ta reda på vad som menas med att kläderna är ”2 in 1”,samt en enkel motivering varför just du vill vinna?


Tips!
Svaret finns på första sidan

 Lämna ditt svar som en kommentar nedan
eller skicka ett mail till symirre(at)hotmail.com
(Obligatorisk uppgift)

 Kommentarerna kommer att synas först efter avslutad tävling

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

-Gilla Sobea på Facebook

-Anmäl dig till Sobeas´s nyhetsbrev
(Finns längst ned på startsidan)

-Tipsa om tävling i din blogg eller dela tävlingen på din Facebooksida
(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

-Följ Sobea på Instagram
@sobeadesign

Sista tävlingsdatum är 26/1 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!


35 kommentarer:

  1. Hej. Jag är gärna med. Svaret är att det passar både gravida och icke gravida magar. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  2. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jag vill vinna ifall jag blir gravid eller inte så kan jag använda kläderna. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  3. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.
    gillar sedan förut på fb och har länge velat hitta en passande skön byxa.

    SvaraRadera
  4. Christina Frisberg
    Klart jag vill vara med och tävla, om så snygga/sköna kläder. De är 2 in 1 och det är för att de passar både gravida och icke gravida kvinnor.
    Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Jag har inte instagram tyvärr så på den punkten kan jag inte uppfylla kraven för en extra lott.
    Men motiveringen till varför jag vill vara med och tävla om Sobea kläder den är enkel , de har så snygga/bekväma/sköna/praktiska/och helt enkelt underbara kläder.
    KRAM!!! <3


    SvaraRadera
  5. 2 in 1 syftar på att plaggen funkar både för gravida och ogravida med bred mudd kring magen som draperar sig vackert hur man än är skapt och ser ut :) Strålande! Men jag skulle kanske kalla dem 3 i 1 eftersom jag är kurvig och alltid letar kläder som inte glipar eller skaver bara för att jag sätter mig ner, så hoppas hoppas verkligen jag vinner fast jag inte har något barn på gång just nu :)

    Mejlat, nyhetsbrevat och Facebookat :)

    SvaraRadera
  6. SVar: Kläderna passar alla magar, både den gravida och icke gravida

    Gillar på FB (Carola Lind)


    Delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151917304578543?stream_ref=10

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  7. johanna mårtensson19 januari 2014 kl. 19:48

    "2 in 1" passar alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jag fick min dotter för 13 månader sedan och vill gärna ha liten till och skulle bli glad om jag fick chansen att bära dessa fina byxor redan nu och kanske under hela blivande graviditeten.
    Gillar på FB
    jojossan89@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Svar: det innebär att det passar alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jag vill gärna vinna för jag försker att köpa så mycket ekologiskt som möjligt så jag skulle bli så glad om jag vann!

    SvaraRadera
  9. Hej! Är med :)

    Svar: "2 in 1"-plaggen passar alla magar, både gravida och icke gravida.

    För två veckor sedan blev jag tvåbarnsmamma så just nu går jag mest omkring och myser med mina killar här hemma. Ännu mysigare skulle det dock kunna bli med dessa kläder som bara skriker hemmamys! :) Mudden på de där byxorna skulle nog passa min mage som känns som något mellanting mellan gravid och icke-gravid just nu..

    Gillar på fb (Matilda Pettersson) och har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag är gärna med!

    Svar: "2 in 1" betyder att alla Sobea's kvinnoplagg passar alla magar, gravida och inte gravida.

    Motivering: Sobea klär både vardag och fest,
    alltid rätt kläd när jag behöver det som mest!
    Ett set som klär mitt nya jag bäst!

    - gillar på FB.
    - anmäld till nyhetsbrev.

    Ha en fin dag!
    Mvh Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  11. Det menas att de passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jagvill vinna därför att jag verkligen behöver ett par nya & snygga mjukisbyxor.

    Gillar redan på FB, Åsa Olsson

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/january/26-januari-vinn-fran-sobea.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Det menas att de passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jagvill vinna därför att jag verkligen behöver ett par nya & snygga mjukisbyxor.

    Gillar redan på FB, Åsa Olsson

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/january/26-januari-vinn-fran-sobea.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. "2 in 1" innebär att de passar både gravida och icke gravida!

    Min motivering:
    Gravid i vecka tjugoett,
    inga byxor känns längre rätt.
    För magen växer så det knakar
    nu när jag en "bulle" bakar,
    hoppas att dessa byxor blir mina
    - för de är både sköna och fina!

    Jag har även gillat Sobea på FB, anmält mig till nyhetsbrevet, delat tävlingen här:
    https://www.facebook.com/malin.junghard/posts/550948728334776?stream_ref=10
    och följer Sobea på instagram (@lovevanillas). Så jag tar alla extrachanser!

    Håller tummarna!
    Mvh//Malin grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jag gillar på Facebook, .Malin Svensk Björck och har anmält mig till nyhetsbrevet, gizmobus@hotmail.com.
    2in1 betyder att kläderna passar alla lika bra, gravida som icke gravida :-)

    Jag är inte och kan aldrig bli gravid men det här vore toppen för mig. Jag har en bindvävssjukdom som gör mig jätteömtålig. Jag får ont, får blåmärken och sår väldigt lätt av kläder. Så jag föredrar bekväma såna :-)
    Dom här byxorna skulle säkert förskona mig från mycket obehag och snygga var dom också !
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida. :)

    SvaraRadera
  16. Klart jag e med!!

    SVAR : Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    MOTIVERING : eftersom jag har en magsjukdom som gör att magen svullnar upp rejält under dagarna, för att på natten gå ned igen = svårt att hitta sköna byxor :-(

    GILLAR på fb - annamaria lundgren

    ANMÄLT mig till nyhetsbrev - annamarialundgren@hotmail.com

    Hälsningar anna

    SvaraRadera
  17. Jag är med :) Svar: 2 in 1 innebär att de passar både gravida och icke-gravida över magen.
    Jag gillar på fb och delar där också (maria mattson) https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Hoppas på tur!

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej. Min motivering tror jag föll bort tidigare. Jag har nyss fått reda på att jag äntligen vid snart 35års ålder väntar vårt första barn. Skulle gärna spendera mina dagar i dessa sköna byxor.

    SvaraRadera
  19. 2in1 är ju för att de ska passa alla magar! Vilket underbart koncept!

    Med Byxor och mössa från Sobea,
    är jag bekväm på resan till Tanzani....(a)

    Vore perfekta på min resa till Tanzania! Och när man är där, kan inget krypa uppför benet med de muddarna på dem! Underbart! Mössan kan jag ha på resan dit och hem. Sedan är de perfekta myskläder att ha på hemma, för promenaden, i vardagen. Enperfekt allround byxa helt enkelt!

    Alexia

    music1982@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Med det menas att dom passar alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jag vill vinna för att jag tycker att byxorna ser så himla mysiga ut och verkar jättesköna + att dom är rosa också som är min favoritfärg. Tror att jag skulle älska byxorna!

    Gillar på fb, Linda Nyberg.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. "2 in 1" passar alla magar, både den gravida och icke gravida. Dessa kläder ser så fantastiskt sköna ut och jag tror att min degiga mammamage som burit på tre barn skulle passa utmärkt i dessa byxor. (Jag också för all del ;) )
    Hälsningar
    Cilla H

    SvaraRadera
  22. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida. jag vill vinna förat jag tycker om Sobeas filosofi!))

    SvaraRadera
  23. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida. jag vill vinna förat jag tycker om Sobeas filosofi!))

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med!
    Svar: Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.
    FB: C Care Regn
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/01/26-jan-vinn-yogabyxor.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  25. "Passar både gravida och icke gravida magar"
    Perfekt för min mage som verkar ha missat att "bäbis" fyllt 6...år....allt ser urmysigt skönt ut!!!
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Underbara!

    Svar: Det betyder att de passar alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Motivering:
    Mystjejen nummer ett,
    älskar mjukiskläder hett!
    Vill ändå att det ska vara lite stil,
    Sobea verkar vara precis min deal!

    Jag gillar Sobea på Facebook (Annika Nilsson)
    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Jag har tipsat och delat tävlingen: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/426979654072200?stream_ref=10

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej!

    2 in 1 innebär att kläderna passar både gravida och icke gravida magar!

    Ekologiska kläder är att föredra och om man som jag för det mesta är hemma och klädd i mjukiskläder vore Sobea en toppenvinst då jag inte bara skulle vara bekvämt klädd utan även fin!

    Gillar på FB.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  28. - Vad som menas med 2 in 1 är att kläderna passar alla magar, icke gravid och gravid :)
    - Gillar deras sida på Facebook (Sara Kramer)
    - Har anmält mig till deras nyhetsbrev.
    - Har delat tävlingen offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152163284076628?stream_ref=1
    - Följer Sobea på instagram (heter sfik där)

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  29. 2 i1betyder att man kan använda dessa byxor både om man är gravid och inte
    Mvh Lena Lindahl
    Gillar och delat

    SvaraRadera
  30. Svar: 2 in 1 = kläder för stora och små magar!

    Varför jag vill vinna? Jag ahr en stor mage, helt utan baby, och trivs bäst i kläder med mjuk resår i midjan. Plaggen hos SOBEA verkar perfekta för mig och rosa är en favoritfärg: :)

    Mvh Kerstin

    SvaraRadera
  31. Hejsan!
    Jag vill självklart vara med och tävla :)

    Det som menas med att kläderna är "2 in 1" är att det passar alla magar; gravida och de som inte är gravida.

    Jag hade velat vinna till min syster som är gravid med sitt första barn, då jag vet att hon har en längtan, och pratat mycket om att hon ska börja testa "gravid-yoga" som har startats upp i staden där hon bor. Tänkte att detta hade passat henne perfekt :-)

    Jag gillar på fb (heter Corina Måbring Cadbrand)
    och jag har anmält till nyhetsbrev (corinacadbrand@hotmail.com)

    Trevlig kväll!
    /Corina

    SvaraRadera
  32. 1. Betyder att den passar alla magar och jag skulle behöva något riktigt gosig att byta om till när jag kommer hem från jobbet
    2. Har gillat på facebook och anmält mig till nyhetsbrevet

    Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  33. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Jag vill vinna för det är första gången jag ser detta märke och det kan bli ett beroende.

    elinannakatarina@hotmail.se

    SvaraRadera
  34. Alla kvinnoplaggen är "2 in 1" och passar därför alla magar, både den gravida och icke gravida.

    Skulle så gärna vilja ge vinsten till min fru för det är hon värd.

    jens.o.petersen@gmail.com

    SvaraRadera
  35. 2 in 1 betyder att de passar alla magar. Både gravida och icke gravida.
    Vill vinna för det ser ut att vara mycket mysiga och bra kläder =).
    Har anmält mig till Sobeas nyhetsbrev.
    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera