onsdag 29 januari 2014

Jag fotar med stativ




Jodå, så här ser det ut när Mirre skall prova att fota med stativ....
Inte helt lyckat kan man väl säga. Jag har precis som alla andra bloggare svurit över det försvinnade ljuset som gör det så svårt att ta bra bilder och har då kommit fram till att jag behöver ett stativ.
Saken är den att vi har ett fint sådant, men jag slängde nog vissa elementära delar som behövs för ett bra resultat i någon illa riktad städiver. Nu har jag lånat ett stativ, som jag försöker komma överens med och det går sådär kan jag säga.
Men skam den som ger sig och jag skall göra nya försök i helgen...


1 kommentar:

  1. Svor många gånger i början när jag började använda stativ, men det har varit min bästa vän under vinterhalvåret, jag skulle inte kunna fota utan det eftersom jag ofta tar bilder sen kväll. Lycka till o jag är övertygad om att ni kommer bli de bästa vänner. Ha en skön lördag Tina

    SvaraRadera