måndag 20 januari 2014

Helgens pyssel



Förutom att de vanliga sysslorna en helg som tvätta-städa-laga mat-läsa läxor- så har jag broderat på vad som är tänkt att bli en kudde till vår säng. Just nu är jag som sagt inne i en grå period (och paisley förstås, alltid paisley) och det är tänkt att sovrummet så småningom skall få en grå fondvägg. Vårt sovrum är egentligen det omysigaste man kan tänka sig eftersom det måste inrymma min syhörna och dator, men hey.... Man får göra det bästa som går!
Återkommer med lite mer information om broderiet och utvärderingen av min nya sax!

3 kommentarer:

  1. Fint mönster, härligt att vara lite kreativ kram Diana

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att dessa kuddar passar perfekt till lakanen du visade tidigare :)

    SvaraRadera
  3. Blir säkert jättesnyggt!..

    SvaraRadera