fredag 27 december 2013

Personalshopper




















Jag hade ju planerat min shopping så väl på Pompdeluxe, men.....Det var mycket som var helt slut, när jag väl loggade in! Ja, jag får ju skylla mig själv som inte loggade in vid 0:00 eller vid 5:00 när dagens nyhetsbrev gick ut.
However, dessa kläder kommer snart att landa i Huskvarna, men jag är bara personalshopper åt mellansystern och lille Tuben. Ha, det är roligt det, att få shoppa loss för någons annans pengar!
Den lilla isblå overallen skall dock behållas här ett tag till och sedan föräras en annan liten sötnos till kusin som snart fyller 1 år. Jo, jag skriver ut det, för jag tror inte hennes mamma kollar in just idag.
Ja, i alla fall så är jag hemskt nöjd med morgonens shopping även om det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig.
Sedan är jag också väldigt nöjd med att det nog är första helt feberfria morgonen. Jippie! Nu kan det bara bli bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar