fredag 15 november 2013

Vinn ett Presentkort från Italienska Väskbutiken

"På Italienska Väskbutiken hittar du ett riktigt stort urval och bra utbud av handväskor i skinn!"


Nu utökar vi möjligheten så att alla kan vara med i tävlingen om presentkortet
500:-

från 



För att vara med skall du besöka Italienska Väskbutiken och välja ut det skulle köpa för presentkortet och lämna länken som en kommentar, samt en kort motivering varför just du skall vinna!

 (Har du som bloggare redan deltagit är du givetvis fortfarande med ditt tidigare bidrag )
(Kommentarerna kommer att visas först efter avslutad tävling)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

-Gilla Italienska Väskbutiken på facebook

-Anmäl dig till nyhetsbrevet som du hittar längst ned på sidan
HÄR 

-Tipsa om tävling i din blogg eller på din facebooksida
Kopiera den kursiva texten under bilden samt länka till Italienska Väskbutiken
(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

-Följ mig på Bloglovin eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)


 Totalt antal lotter är alltså 5 st
Bifoga antal lotter i din kommentar.

Sista tävlingsdatum är  24/11 kl 23:59
Tävlingen är förlängd i en vecka så att alla hinner att deltaga
Ev vinstskatt betalas av vinnaren


7 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag köpa http://www.vaskbutiken.se/produkt/damhandske-varmfodrad-lammnappa-antwerpen/ . Jag försöker att cykla till arbetet så ofta jag kan då det är bättre för miljön. Men det är hela 9 kilometer och nu när kylan börjar komma så är det så kallt om händerna att det ibland gör ont att cykla. Jag skulle gärna vilja vinna ett presentkort och invetstera i riktigt bra vantar så jag kan fortsätta cykla fast det nu blir vinter.

    (Jag följer dig såklart på Bloglovin sedan länge)

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter.
    Skulle köpa denna om jag vann: http://www.vaskbutiken.se/produkt/saddler-re-necessar-i-lader-30572/
    Jag har fått slänga necessär efter necessär, om jag vann den här rejäla och fina så har jag en känsla av att den kommer hålla väldigt mycket längre än de jag haft förut! Så det vore en fin julklapp i förskott till mig själv. :)
    Gillar på facebook: Emely Tuväng Korabik
    Gillar på bloglovin som nr 1.

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar tävling.
    Jag skulle vilja köpa dessa skinnhandskar till min man: http://www.vaskbutiken.se/produkt/herrhandske-varmfodrad-svinnappa-normanton/

    Ha har länge önskat sig ett par snygga skinnhandskar, men jag tycker aldrig vi har hittat de där snygga. Dessa var precis vad jag har tänkt mig och skulle därför vilja överraska honom med dem i julklapp.

    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Jag har tipsat på min FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Jag tävlar med 4 lotter =)

    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är supergärna med och har jag turen med mig skulle jag lägga presentkortet som delbetalning på denna bedårande väskahttps://www.vaskbutiken.se/produkt/pratesi-handvaska-baratti/

    Varför jag ska vinna? För att jag är värd att få unna mig en riktigt snygg, lyxig väska istället för de plastiga halvfula som jag hittills haft i mitt liv.

    Gillar på fb - Anna Lundkvist

    anmält mig på nyhetsbrevet: hillevianna@hotmail.com

    Tipsar om tävlingen här https://www.facebook.com/hillevi.lundkvist/posts/1478111945747523

    Följer dig sedan länge på bloglovin och gillar inlägget som nr 4

    Så det var allt - nu sätter jag mig här och håller tummarna

    SvaraRadera
  5. Klart med! :-)
    4 lotter =
    favorit är http://www.vaskbutiken.se/produkt/tuscany-leather-ryggsack-hanoi-i-skinn/
    gillar på fb - annamaria lundgren
    delat tävlingen på fb, offentligt - annamaria lundgren, https://www.facebook.com/annamaria.lundgren.16
    gillar inlägget som nr 4

    /anna

    SvaraRadera
  6. https://www.vaskbutiken.se/produkt/caterina-lucchi-designer-clutch-handbag-dusty-brown/ Jag skulle välja den här väskan som är lagom stor. Så man får rum med de viktigaste sakerna, mobil och plånbok. Nu går jag omkring med plånbok när jag går på stan. Lite jobbigt att släppa ibland tycker jag. Har gjort alla steg också :)
    mailadress julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  7. Glömde skriva att jag har gjort alla moment uom en , alltså 4 lotter

    Mvh Julianna Fredriksson
    mailadress: julianna@bredband2.com

    SvaraRadera