söndag 24 november 2013

Vinn en adventstjärna från Hillhouse


Nu har du som läsare möjligheten att vinna en underbart vacker stjärna från 
så här lagom till advent!



För att vara med behöver du bara nämna ett varumärke som 
säljer och lämna svaret som en kommentar!
Det går också bra att maila in svaret till symirre(at)hotmail.com



OBS!
För att vinnaren skall få sin fina stjärna till advent avslutas tävlingen redan på onsdag (27/11) kl 18:00

 (Kommentarerna syns först efter avslutad tävling)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

-Gilla Hillhouse på facebook

-Tipsa om tävling i din blogg eller på din facebooksida
(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

-Följ mig på Bloglovin eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)

OBS!!
Sista tävlingsdatum är  27/11 kl 18:00

Ev vinstskatt betalas av vinnaren

49 kommentarer:

  1. Pip Studio är ett märke :)

    Gillar deras sida på facebook (Frederica Balk)
    Och gillar ditt inlägg på bloglovin som nummer 1.

    Håller tummarna! Hittade flera fina stjärnor på den sidan :)
    Kram Frederica

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med!
    Svar: Pip Studio
    FB: C Care Regn
    Gillar som nr. 2 på BL.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/11/27-nov-vinn-en-adventstjarna-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  3. Hillhouse säljer bland annat Pip Studio
    Gillar på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson)
    Har delat tävlingen på Facebook
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare.
    Gillar inlägget som nr 3

    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hillhouse säljer bla. märket Make my day. :)
    Följer dig på bloglovin sen tidigare och gillar detta inlägg där som nummer 5.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. gillat är me o tävlar så fin Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din fina tävling.
    Hillhouse säljer bland annat det här doftljuset Bianco i glasburk från Affari.

    Om jag vann denna vackra skulle den få lysa så klar långt in på julaftonskväll.
    Följer dig redan bloglovin. Gillar Hillhouse, och delar din tävling på FB.
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1 Min sida på Fb där jag
    delat tävlingen.

    Mvh Julianna Fredriksson
    mailadress: julianna@bredband2.com










    SvaraRadera
  7. Är gärna med!
    Ett märke är "At Home with Marieke".

    Blev nr 7 att gilla detta inlägg på bloglovin.

    Gillar Hillhouse på FB sen tidigare (Camilla Wihlborg)

    Hoppas på tur!

    /Camilla W.

    SvaraRadera
  8. Är med :)

    Svar: Pip studio

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Gillar inlägget som nr 8 på bloglovin.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. Studio Lisa Bengtsson är ett av varumärkena.
    Gillar på FB
    Anneli Tirri
    anntir@yahoo.se

    SvaraRadera
  10. Hej. Ett av märkena är Pip studio. Jag följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 9. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  11. Pip studio är ett varumärke de säljer.
    Jag blev följare nr. 243 på blogovin.
    Håller tummarna! :)

    //Frida Eriksson (tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Pip studio är ett märke de säljer. Gillar på fb Cecilia Larsson larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Pip Studio :)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar, sonen vill så gärna ha en fin adventsstjärna i sitt rum :) De har t.ex. märket PIP Studio. Har gillat på FB också (A-C Wikberg).

    annacarinw(at)telia.com

    SvaraRadera
  15. Svar: Pip studio

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/27-november-vinn-adventsstjarna.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Lambretta
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 10
    Mvh liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jag är gärna med!
    Ett av märkena är Born in Sweden.
    Gillar Hillhouse på fb och gillar inlägget på bloglovin som nr 11.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Dom säljer bla Affari.
    Jag gillar på Facebook också, Malin Svensk Björck.
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Pip Studio är ett varumärke som säljs på Hillhouse.se.
    - Har gillat på fb (Liie Larsson)
    - Har gillat på bloglovin som nr 12
    liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vet inte om min förra kommentar försvann eller inte så jag skriver den igen.

    Hillside säljer bland annat klockor från Lambretta.

    Extrachans 1: Jag gillar Hillside på Facebook (namn Karin Danielsson)
    Extrachans 2: Jag har tipsat på Facebook: https://www.facebook.com/karin.danielsson.10/posts/369251279879074
    Extrachans 3: Jag följer dig på Bloglovin (nr 246) samt gillar inlägget som nr 13

    Nu håller jag tummarna!
    /Karin
    prinsessan1974 [@] hotmail (punkt) com

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Jag vill gärna vara med!

    Svar: Pip Studio

    Jag har gillat Hillhouse på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även delat och tipsat om tävlingen där: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/408042639299235

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Svar: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/adventsstjarna.html

    Gillar på FB (Carola Lind) och har länkat:

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  23. Svar: Pip Studio

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/adventsstjarna.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  24. Kul tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svaret på frågan: Ett Varumärke de har är Pip Studio.

    Så snygg adventsstjärna som gärna fått lysa upp min jul
    och i vintermörkret. :) Hoppas på tur.

    frozenvanilla@live.se

    Följer dem på Facebook: Malin Gustafsson

    Har länkat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/november/tavlar-avdventsstjarna.html#comment

    Följer dej redan på bloglovin och gillar
    inlägget som nr 14.

    SvaraRadera
  25. Ett varumärke som Hillhouse säljer är: Pip Studio
    Glad Advent
    Maria Ö/ hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Ett märke som säljs är Lambretta! :)

    jessicajanson90@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Är gärna med och tävlar om den fina stjärnan. Pip Studio är ett av deras märken.

    Med vänlig hälsning
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  28. En tävling som denna vilken härlig ide, med chans att vinna en julstjärna utav bästa kvalité. Stjärnan har slagit oss alla med storm, den är handgjord med unik design färg och form! En stjärna som denna är det mest geniala, den skulle göra mitt vardagsrumsfönster till det mest fenomenala!

    Born in Sweden är ett utav varumärkerna som säljs. Jag har gillat sidan på Facebook och delat tävlingen som Michelle Gogartz.

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=261647663983433&id=100004146035336&_rdr

    SvaraRadera
  29. Dom säljer bland annat Bredlådor från Born in Sweden..
    Har gillat på facebook och delat allt jag kan.. Hoppas hoppas hoppas.
    /Maddie (maddie87@live.se)

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar. :)
    Förutom jättevackra adventsstjärnor, så säljer även Hillhouse muggar från Pip Studio som tillhör en av mina favoriter. Bland annat: http://www.hillhouse.se/pip-studio/pip-studio-muggarkoppar/pip-studio-presentkartong-2-stora-muggar-blossom-bla.html

    Deltar även med en extrachans.
    Jag blev följare 247 på Bloglovin och den 15:e personen att gilla inlägget.

    / Nina nhna(at)outlook.com

    SvaraRadera
  31. Pip Studio är ett märke till exempel! :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  32. Åh så underbart fin
    jag hoppas verkligen att den blir min
    så ska den få pryda mitt fönster i jul
    vilken kanontävling du ordnat, så kul :)

    Gillat & delat!
    Dessie Borgström (http://www.facebook.com/dessie.borgstrom)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  33. MIssade ju helt att svara på frågan :O Ett av alla fina varumärken är Talking Tables!
    Och så gillar jag på BL som nummer två!
    Kraam!

    SvaraRadera
  34. Pip Studio

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/27/hillhouse-2711/

    blogg@annakarlsson.se

    Följer dig på bloglovin och gillade som nr 1

    SvaraRadera
  35. Oj så vacker, den hade passat helt perfekt i vårat sovrum som vi renoverade i höstas :):)

    Hillhouse säljer bla Lisa Bengtssons konstverk och produkter från Pip Studio :)

    Jag har gillat på facebook och heter där Linnea Granström!

    Jag la till dig på bloglovin och blev följare 248 och den andra personen som gillar tävlingsinlägget :)

    Mail: linnoea_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. 1. Svar: Pip Studio

    2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas

    3. Delar tävlingen pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/551774594899434

    4. Följer redan pà bloglovin och blev nr 16 att gilla inlägget

    Kram Sofie Altuntas
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Oj, vill gärna vara med i tävlingen om den vackra stjärnan!
    Ett av varumärkena som finns hos Hillhouse, är PIP STUDIO..

    Gillar redan Hillhouse på fb (Marie L-m)
    Följer dig redan på Bloglovin, och gillade som nr 3, och det var det
    senaste inlägget..
    Ha det så gott/ Marie i Visby

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hejhej! Ett av varumärkena är Madley. :)

    Katarina
    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med!

    Pip Studio är ett av varumärkena de säljer!

    /erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Klart jag vill va med i utlottningen :) För denna stjärna var strålande vacker. Svar: Pip studio
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Klart jag vill va med i utlottningen :) För denna stjärna var strålande vacker. Svar: Pip studio
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera