söndag 3 november 2013

Victoria´s Secret


Denna söta BH inhandlades efter många timmars väljande på Victoria´s Secret i London av dottern...Tyvärr hittade vi inga matchande trosor, men i det paket med underklädestyger som jag köpte för ett tag sedan från LG Sömnad, fanns detta tyg med som  matchar perfekt.
Jag har ingen spets i i exakt ton, så jag kommer att gå på genomskinlig resår istället och förhoppningsvis skall jag hinna rita mönster och klippa ut tyget idag..
Jag vet dessutom att jag har lite matchande bling-bling någonstans i gömmorna och så hoppas vi att dottern godtager sin mammas alster.

2 kommentarer:

  1. Om dottern inte blir nöjd så ska du får min adress... ;)

    SvaraRadera
  2. Lyckliga dotter som har en sån händig mamma! Det kommer säkert bli hur bra som helst!

    SvaraRadera