onsdag 6 november 2013

En automover till hjärna


Jag brukar berömma mig själv med att jag sällan blir stressad... Jag är alldeles för lat till naturen! Nu snurrar det lite för mycket dock i mitt huvud, så min kropp beslöt sig för att det var morgon 01:15 i natt och jag har varit vaken sedan dess. Jo, det är ju intressant att uppleva så många vakna timmar, men hjärnan jobbar i slowmotion idag. Hela dagen har jag varit tvungen att tänka i steg.... Först steg 1, sedan steg 2 och inte allting på en gång! Det är jobbigt för en kvinna vars hjärna jobbar lite som en automover i vanliga fall och risken är väl idag annars att min automoverhjärna hade brutit sig loss från slingan och gett sig iväg på nya äventyr.
Nu försöker jag att fokusera på att komma ihåg att hämta yngste sonen från sin aktivitet ikväll! Sådana saker är inte bra att glömma bort! Inte bra alls....

2 kommentarer:

  1. Nej nu får du ta och ta det lugnt, så du inte kommer dit jag är.
    Det är oerhört viktigt att sova, så hoppas att det bara var i natt som du inte kunde sova.
    Kram på dig Helena

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en stilla natt...

    SvaraRadera