onsdag 13 november 2013

Att köpa sin egen julklapp från Italienska Väskbutiken




Jag har redan köpt min egen julklapp, öppnat paketet och använt den... Allt på samma gång! Fusk tänker en del, men jag tänker mer praktiskt! Det var ju kärlek från första stund när jag såg den hos Italienska Väskbutiken och nu har jag klickat hem den.
Den är ännu finare i verkligheten än när jag såg den på bild och den är perfekt i storlek att ta med både plånbok, smink och kamera. Att jag redan har fått beröm för den av främmande människor gör ju inte saken sämre.

4 kommentarer:

  1. Den ser verkligen gedigen ut, en sådan där väska som bara blir bättre med tiden. :)

    SvaraRadera
  2. Den ser verkligen supersnygg ut. Det är det bästa att kunna köpa sig det man vill ha.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Den ser jättefin ut men skulle du inte kunna visa en bild på hela väskan?

    SvaraRadera