söndag 13 oktober 2013

När man skaffar sig ett evighetsjobb...



Vilka underbara höstdagar det har varit i helgen...
 Solen har silats ned genom de gulnande löven och hjärtat blir bara fyllt av allt det vackra. Det är nästan inte så att jag tror att det är sant... En sådan här höst efter den mest fantastiska sommar man kan tänka sig! Jo, det gäller att njuta medan tid är och spara allt till de mörkare dagarna.
Jag har dessutom skaffat mig ett evighetsjobb som jag delar med många just nu kan jag tänka mig och det är  såklart att räfsa. Jag har räfsat i helgen så att jag har träningsvärk i både armar och händer och sedan räcker det med en varm vind genom träden, så är det som att börja om från början... Fast visst är det ett vackert evighetsjobb på något sätt med alla löven på marken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar