tisdag 8 oktober 2013

Glossybox -Fall into beauty!

 


I somras dök denna underbara Glossybox med Englandstema upp hos mig...
Jag tyckte mycket om det innehållet , förutom då nagellacket som ni kan läsa om 
HÄR 
 och  startade en 3 månaders prenumeration.
Jag har fått två boxar och det innehållet i boxarna har varit sådär.  Kommande månads innehåll  har temat
Fall into Beauty och såklart är det spännande att se vad som döljer sig i den lyxiga boxen.
Overall tycker jag nog att det är värt pengarna och det är roligt att testa nya grejor.
Summa summarum kommer jag att fortsätta med min prenumeration!

Ja, fast någon cerise ögonskugga som på bilden ovanlovar jag att ni slipper se mig i! Ni har mitt hedersord på det!

2 kommentarer:

  1. Jag har också prenumererat och ska ge det några månader till, det är ju kul att pröva lite nytt.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag tror du redan vet vad jag tänker skriva.......
    I LOVE THE BOX!!!
    Union Jack tokig som jag är ;-)
    Skulle kunna börja prenumerera bara för att få lådan ;-)
    Kram

    SvaraRadera