lördag 12 oktober 2013

Burt´s Bees tävling



I samarbete med 

har nu en av er läsare möjligheten att vinna ett

Detta lyxiga kit innehåller
Soap Bark and Chamomile Deep Cleansing Cream (20 g), Hand Salve (8,5 g), Naturally Nourishing Milk & Honey Lotion (25 g), Coconut Foot Cream (20 g), Beeswax Lip Balm (4,25 g) 





För att vara med och tävla behöver du bara besöka Burts Bees hemsida och svara på hur många olika produkter presentasken 
Baby Bee Getting Started kit innehåller?
(Obligatorisk uppgift)


Lämna ditt svar som en kommentar 
eller skicka ett mail till symirre(at)hotmailcom, 
märk mailet med "Burts Bees"

(Kommentarerna kommer att visas först efter avslutad tävling)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

-Gilla Burts Bees Sweden på facebook
-Tipsa om tävling i din blogg eller på din facebooksida
(Bifoga direktlänk i din kommentar/mail)

-Följ mig på Bloglovin eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)


 Totalt antal lotter är alltså 4 st
Bifoga antal lotter i din kommentar/mail.

Sista tävlingsdatum är  27/10 kl 23:59
Ev vinstskatt betalas av vinnaren!

58 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar! :)
    Baby Bee Getting Started kit innehåller 4 produkter.

    Jag gillar Burt's Bees Sweden på facebook som Mirjam Skredsvik.
    Har även skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg: http://testu.blogg.se/2013/october/tavling-hos-mirre-syr-avslutas-2710.html#comment
    Gillar detta inlägg på bloglovin som nummer 2.
    Har alltså 4 lotter. :)

    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  2. Det är fyra st produkter i Baby Bee Getting Started paketet!
    Jag följer på Facebook har även delat länken på min tidslinje

    Karin
    Karin.ljungholm@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Svar: 4. Håller tummarna!

    Jag tar även en extra lott och länkar till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    Ha en fortsatt underbar söndag!

    SvaraRadera
  4. Hej! Är med och tar tre lotter :)

    Svar: Fyra stycken.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Gillar inlägget på bloglovin (3).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävla med 3 lotter.
    Baby Bee Getting Started kit innehåller 4 produkter.
    Jag gillar Burts Bees Sweden på FB, Tina Carlström.
    Jag har tipsat på min FB https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Rätt svar: 4

    Nr 214 på bloglovin

    Tävlar med 2 lotter

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  7. Rätt svar: 4

    Nr 214 på bloglovin

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Svaret är fyra olika.

    Jag har gillat dom på fb Ida Banck och följer dig via bloglovin.

    Må så gott! :)

    Med vänlig hälsning,
    Ida Banck (idapida(a)Banck.se

    SvaraRadera
  9. Svar: Det innehåller 4 st produkter.

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/october/27-oktober-vinn-burt-s-bees-essential-kit.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Kitet innehåller 4 produkter.
    Jag har gillat på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Det blir 2 lotter:-)
    Ha en trevlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tar 4 lotter :)
    Svaret är: 4 olika produkter (Baby Bee Nourishing Lotion, Baby Bee Shampoo & Body Wash, Baby Bee Diaper Ointment och Baby Bee Nourishing Oil).

    Jag gillar på fb (maria mattson).
    Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 4.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar om detta underbara kit till mitt första och kommande syskonbarn som är beräknad i mitten av november :)

    - Rätt svar på frågan: Det är 5 olika produkter i presentasken.

    - Gillar Burt´s Bee på Facebook (Sara Kramer heter jag där)

    - Jag har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151923564371628

    - Jag följer dig redan på Bloglovin sen länge tillbaka, men gillade inlägget som gillare nummer 5.

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  13. Är gärna med, två lotter,tack :)
    Svaret är 4 st produkter, och jag blev nr 6 att gilla inlägget på bloglovin.

    SvaraRadera
  14. 4 st.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig tävling!! Baby Bee Getting Started kit innehåller 4 produkter. Jag tar två lotter tack! Har gillat inlägget på bloglovin. Ha det gott, emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Vilka underbara produkter. I babyns presentförpackning finns 4 produkter.
    Jag har ingen blog och använder inte facebook, så deltar med 1 lott.
    Hoppas på tur !Mvh Ulla Andersson

    SvaraRadera
  17. Vivi-Ann Johansson14 oktober 2013 kl. 07:52

    Baby Bee Getting Started innehåller 4 produkter!

    SvaraRadera
  18. Baby Bee Getting Started Kit innehåller 4 produkter, Lotion, Shampo&Body Wash, Diaper Ointment och Oil.
    drewke.erika@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med! Kitet innehåller fyra produkter.

    Jag är redan följare på Bloglovin'.

    Har gillat Burt's bees på Facebook nu.

    Mailadress om jag vinner är lyckoland AT gmail.com

    SvaraRadera
  20. Svar: 4 st

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med :)
    Den innehåller 4 olika produkter!
    Gillar redan Burts Bees Sweden på facebook (Camilla Jonsson)
    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!

    Svar: 4st produkter

    Jag har gjort allt, dvs. 4 lotter, följer dig på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget! :)

    https://www.facebook.com/petra.christensen.9

    Hälsningar
    P Mary-Anne Christensen

    SvaraRadera
  23. Skickade precis en kommentar men glömde min mejl :)

    Hälsningar
    P Mary-Anne Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med. Det finns fyra produkter i kittet. Jag har tipsat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.se/2013/10/blog-post_7772.html?m=0 och gillar Burt's bee på fb( tina Zach)

    SvaraRadera
  25. Paketet innehåller fyra populära produkter ur babyserien.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med!
    Svar: Fyra produkter
    FB: C Care Regn
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/10/27-okt-vinn-ett-essential-burts-bees-kit.html
    Är följare på BL redan och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  27. 4 produkter

    Gillar Burts Bees på fb och din blogg på bloglovin.

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tar fyra (4) lotter:
    Baby Bee Getting Started innehåller fyra produkter.
    Gillar redan Burt's Bees på Facebook.
    Delar tävlingen på Facebook här https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif
    Följer redan på Bloglovin och gillar inlägget som nr 9.
    Tjingeling! :)

    SvaraRadera
  29. den innehåller fyra stycken produkter.
    jag gillar på bloglovin och blev gillare nummer tio på inlägget.
    så två stycken lotter.

    min mail: mixenpixen@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. 4 produkter
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  31. Självklart är man med! Baby Bee Getting Started kit innehåller 4 st produkter. Följer dig på bloglovin (nr. 216) och har gillat på fb - 3 lotter alltså! (mailadress: emily_j.s@hotmail.com) Kram!

    SvaraRadera
  32. Svar: 4 produkter
    jag tävlar med en lott.
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  33. Hej. Jag är gärna med och tar 2 lotter. Den innehåller 4 olika produkter. Jag följer dig sedan tidigare och gillar som nummer 11. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  34. Svar: Den innehåller 4 produkter.
    Jag gillar Burt's Bees på FB (Johanna Maria Harderud)
    Jag följer redan dig på BL så jag gillar inlägget (nr 12)

    Kram!
    Min mail: lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. myspys_88@hotmail.com16 oktober 2013 kl. 21:06

    4 produkter i kittet!

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med och tävla :)
    Jag har gillat Burts Bees på facebook och följer dig som 217 på bloglovin :)
    Svaret på frågan: Getting started kitet innerhåller 4 produkter :)

    min mail: alexandraharaldsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  37. Rätt svar är :: Baby Bee Nourishing Lotion (25 g), Baby Bee Shampoo & Body Wash (50 ml), Baby Bee Diaper Ointment (20 g), Baby Bee Nourishing Oil (30 ml).
    Gillar på FB med namn Christina Loveur. Delar även tävlingen, här kan du kika. https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/307447932726739

    Hoppas :) Kramis
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  38. Svar: 4
    Gillar på fb, gillar inlägget som nr 13
    phebles_90[snabela]hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Svaret är 4 produkter.
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 14
    Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  40. Baby Bee Getting Started kit innehåller fyra produkter.
    Jag gillar även på Facebook, så det gör väl att jag får två lotter?

    SvaraRadera
  41. 4 st.
    Gillar på FB (Paul M Holm)
    Delar inlägget på loggen, här är länk: https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/445621488890852

    Ha de gott!
    Paul M Holm
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  42. 4 olika produkter.
    Gillar Burts Bees på FB (Ulla Olsson).
    Följer dig redan på Bloglovin och blev nr. 15 att gilla inlägget.
    Här tipsar jag på FB: https://www.facebook.com/ulla.olsson.969

    Det blir 4 lotter och min epost är: ulla7373@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Baby Bee Getting Started kittet innehåller 4 produkter:
    * Baby Bee Nourishing Lotion (25 g)
    * Baby Bee Shampoo & Body Wash (50 ml)
    * Baby Bee Diaper Ointment (20 g)
    * Baby Bee Nourishing Oil (30 ml)
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Delar/ Länkar till tävlingen offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200984588552863
    ♥ Gillat inlägget på bloglovin som nr 16
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. gabriella.hardlund@hotmail.com20 oktober 2013 kl. 17:07

    Hej finis! Baby Bee Getting Started Kit innehåller fyra produkter:) håller tummarna för att vinna den härliga presentboxen! Kram på dig

    SvaraRadera
  45. 4. vore roligt att testa denna produkt har hört så mycket bra

    SvaraRadera
  46. Svar: 4 st
    Gillat och tipsat på FB (https://www.facebook.com/ironnlid?hc_location=stream)
    = 3 lotter
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Den innehåller 4 förpackningar.
    Håller tummarna för att vinna!

    SvaraRadera
  48. Baby Bee Getting Started kit innehåller 4 produkter! :)

    Har gillat och delat på FB, och gillat inlägget via g+ och fick nummret "1"! Håller verkligen tummarna!

    Mvh, Anjelika

    SvaraRadera
  49. Svar: 4 produkter

    FGillar på FB och har tipsat på min FB här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  50. svar: 4 :)
    //Frida Eriksson (tacospanda@gmail.com)

    SvaraRadera
  51. Hej!
    "Baby Bee Getting Started Kit" innehåller 4 olika produkter! Jag har följt dig på Bloglovin' och gillat Burt's bees på Facebook. Peace out :)

    SvaraRadera
  52. Baby Bee Getting Started innehållet 4 stycken olika produkter. Jag är ett stort fan utav deras produkter.
    Jag har gillat sidan på Facebook och hoppas för allt i världen på vinst.

    Slutligen vill jag tacka för en härlig blogg med kul läsning. Tack! Med vänlig hälsning, Michelle och Leon

    SvaraRadera
  53. Settet innehåller fyra produkter, jag följer redan på Bloglovin :) och jag Gillade inlägget men såg inget sätt att se vilket nummer jag blev?
    Håller tummarna, har velat testa Burt's and Bee's lääänge :D

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Jag är gärna med!
    Svar: 4 st
    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/398060820297417
    3 lotter alltså!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera