lördag 21 september 2013

Ledig lördag!



Jodå, gårdagens session med DVD-boxen Scott & Bailey slutade hur spännande som helst och nu MÅSTE jag klicka hem säsong 3 för att se hur det går.
Annars är jag så nöjd med att lördagen ligger framför och jag skall gå och se om jag inte kan leta upp renhornen som finns någonstans här hemma. Har alltid tyckt att de varit mycket fula, men visst kan man ändra sig med åren och har inte min städivrige make slängt dem, så kommer de upp på en vägg i vardagsrummet.
Jag tänkte kanske inte styla dem så här, men denna dekorationen är rätt rolig ändå!

1 kommentar:

  1. Jag tycker ständigt det är så med mode, både gällande kläder och inredning. Att jag till en början kan tycka något är riktigt fult för att sedan göra en kovändning och tycka riktigt mycket om det. Kram.

    SvaraRadera