måndag 2 september 2013

Jag sprider politiska budskap...




Iphone i alla ära, men jag gillar inte när det blir helt uppåt väggarna när jag svarar på SMS.
Istället för att skriva ut till barnen t ex; Okej då vet jag, så brukar jag skriva Oki ! Kort och koncist tycker jag själv!
Min iPhone tycker dock att jag skall sprida helt andra budskap!
Då ser dialogen ut så här i min telefon, när stavningskontrollen väljer helt andra ord och jag inte hinner trycka bort innan jag har skickat...

Dottern-Jag åker till Ida efter skolan..
Jag: -PLO!
Dottern-????




3 kommentarer:

  1. Visst är den underbar! Jag skulle skriva skolmatsalen i ett protokoll och då blev det skolmassaker istället. Tur att jag läste igenom det innan jag skickade ut det till föräldraföreningen 😜

    SvaraRadera
  2. Man kan inte låta bli att undra hur folk hade reagerat om du hade hunnit skicka iväg innan du läste igenom? ;)

    SvaraRadera
  3. Hihi, tokigt det kan bli kram Diana

    SvaraRadera