onsdag 18 september 2013

Clean-parfym och tävlingstips


Fick ett tips om Clean-parfymerna för något år sedan från en blogg och sedan dess är jag totalt fast... Jag älskar de lätta, fräscha dofterna och är det någon parfym jag får komplimanger för så är det dessa två favvisar! Nu har jag dock problemet att båda dofterna är slut på en och samma gång och måste klickas hem omedelbart! Kärt besvär förvisso!

Jag såg också att Clean har lanserat en ny doft som heter White Woods, som jag naturligtvis blev så nyfiken på. Är det någon som har provat den ännu? Jag hittade dessutom en tävling på facebook där man kunde vinna just denna doften, så det får bli mitt kvällstips till er.
Tävlingen hittar du HÄR


2 kommentarer:

  1. Tycker mycket om clean så den tävlingen ska jag kolla. Jag har också tävling hos mig från Beach House.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Clean är min favvo oxå ! Dock har jag aldrig testat den "rosa".
    Jag fick ett paket med fyra olika när jag fyllde år, men samtliga var brön/blå/lila.
    Kram

    SvaraRadera