tisdag 20 augusti 2013

Mer Reunionhome



Det syns inte på den här bilderna , men Reuniomhome hade ju en helt vägg med sina ljus! Fattar ni?! En hel vägg! Blanka, blanka tofsar i alla regnbågens färger och dessa dofter.. Helt magiskt!

Uj,uj jag och syster var tvungen att stå en lång stund och lukta och sniffa, medan Maria underhöll oss med små anekdoter om hur det kan gå med ljus när de kommer i kontakt med snöiga diken och vi skrattade så det stod härliga till.

Ja, ni har överösts med bilder från Formex , men det var så roligt, så roligt att vara där..
Systrar, småkusiner och så många härliga möten med olika människor och intryck att jag helt glömde ömma fötter och halsont. 
De blev petitesser i sammanhanget och nu har jag fått en ljuvlig Stockholms-karamell att suga på och den kommer att räcka långt in på hösten vill jag lova...


3 kommentarer:

  1. Så vackra glas och kul med de små tofsarna! Jag är mest örtjust i vanilj men tror att regn kan dofta gott också.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är också vaniljälskare! :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det gott med doftljus! jag älskar också vaniljdoft och warm cotton.
    Kram helena

    SvaraRadera