lördag 2 mars 2013

Sebastian Löjdkvist


(Bilder avfotograferade från Daisy Beauty)

I sista numret av Daisy Beauty fanns bland annat dessa underbart vackra kläder... Jag riktigt hajade till när jag såg den grå spetsklänningen ovan och det stod att någon Sebastian Löjdkvist hade gjort dem.
Namnet sade mig ingenting tills jag rådfrågade Google och då visade han sig vara Sebastian i svenska Project Runway...Jaha! Då förstod jag!
 Dessa två skapelser var en del av hans final-kollektion, som jag då tyckte var vacker, men inte mer. Catwalken gjorde inte hans kläder rättvisa, men det tyckte jag verkligen att dessa bilder gjorde. Jag älskar kombinationen av spets, chiffong och siden.

Ja, jag hoppas verkligen att vi får se mer av hans kläder och hans hemsida hittar du 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar