söndag 10 februari 2013

Vackra askar /Beautiful boxes



Vackra askar kan jag inte slänga och asken från mitt underbara Voluspa ljus(från AgnesAmelia)  har fått ett nytt användningsområde till de sytrådar som jag använder allra mest.
Så här ser det ut på bänken bakom min symaskin och där har jag små saker smidigt till hands.
Ni kanske vill se vad de andra askarna innnehåller?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

, I can not throw away beautiful boxes and the box and from my wonderful Voluspa candle (from Agnes Amelia) has received a new useand now contains the sewing threads that I use the most.
This is how  it looks on the bench behind my sewing machine, where I have the small things conveniently at hand.
You may want to see what the other boxes contains?

2 kommentarer:

  1. Superbra att kunna återanvända, dessutom luktar ju sytråden super
    efter att ha legat i den asken:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Voluspa förgyller hemmet på många sätt :)

    Anna

    SvaraRadera