tisdag 12 februari 2013

To sew or not to sew?!






Jag älskar verkligen den här resåren från LG Sömnad. Så mycket att jag har haft väldigt svårt att använda den. Jag kan låta vackra saker ligga oanvända bara för att de är just så vackra och det är ju inget bra egentligen.Vi har ju bara här och nu! Vem vet om det blir ett sen eller en morgondag?!
Spetsen fick därför komma till användning och den prydde sin plats.
Jag har faktiskt lite kvar i och med att jag valde en en annan resår till övre delen av trosan,.
Sedan är jag helt inne på rosetter med långa ändar och det tunna sidenbandet från Billigaband.se blev perfekt till detta ändamål!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I really love this lace elastic from LG Sömnad. So much that I have been very reluctant to use it. I can leave beautiful things unused simply because they are just so beautiful and that´s no good.We´ve only got here and now! Who knows if there will be one later or a tomorrow?!
Thelace elastic had to be put to use and it adorned it´s place.
I actually have a little left since I chosed another elastic to the top of the panty.
 I am completely iin love with bows with long ends and the thin silk ribbon from Billigaband.se was perfect for this purpose!

1 kommentar:

  1. Jag stickar väldigt mycket och jag har garn som jag bara har ör lyst, att klappa på och njuta av. De garnerna kommer aldrig att resultera i något ) Luther på axeln till trots) trots att de kostar mer än nödvändigt, men de smörjer själen....

    SvaraRadera