fredag 26 oktober 2012

Fredag och glöm inte bort att tävla!

Detta är ett projekt som jag började med för någon månad sedan...
Det är egentligen inte mycket kvar alls innan den blir klar så jag tänkte nog göra klart den i helgen. 
Tyget är inköpt i somras i London, rosetten från www.billigaband.se och broderiet är ett av de broderierna som ingår till Designer Diamond.
Innan det mörknar skall jag ut och räfsa löv i trädgården och sedan blir 
det lite smaskig ost, mys i soffan och en bra film.

Vad skall du göra i helgen?


Passa även på att tävla om underbara band



3 kommentarer:

  1. Jag ska snart styrketräna med en kompis sedan blir det lite god mat och om jag orkar ska jag sy klart en behå.

    SvaraRadera
  2. Så spännnande! Väntar på det färdiga resultatet - du inspirerar så!

    SvaraRadera
  3. Ska åka till mor med familj:) Jag brukar kalla det för 24 timmarskryssning :) Du vet man får allt serverat... frukost lunch mm... Behöver inte tänka på att fixa o styra.. Men tanken är att komma hem imorgon igen med tåg då mannen i familjen ska vidare på äventyr med bilen. Och har jag riktig tur ska jag börja sy på olika projekt jag inhandlade på syfestivalen förra fredagen :)... / Tyglina

    SvaraRadera