torsdag 20 september 2012

Tack!




Nu blev jag allt lite förlägen över utmärkelsen
jag fick av
Nämen , inte jag väl... 

Stort tack Immi och mina finaste tankar till dig!



Det är ibland lättare att ge än att ta emot och egentligen skulle jag välja ut 5 bloggar som jag gillar och skicka vidare utmärkelsen, men jag kan inte välja ut endast fem och
väljer därför att ge denna utmärkelse till dessa begåvade, roliga kvinnor som jag tittar in hos och kommenterar ibland. 
Ni därute som sprider värme och solsken i cyberrymden
Tack för att ni finns!



6 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med om att du har en mysig blogg =)

    SvaraRadera
  2. Även jag håller med, både om att det är svårt att ta emot och att du har en finfin blogg!

    SvaraRadera
  3. Håller också med, den utmärkelsen är du värd hur mycket som helst! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det är du verkligen värd, din blogg är en stor inspirationskälla!

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Din blogg är så fin med underbara foton och tips!

    SvaraRadera
  6. Tack för att DU finns:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera