tisdag 11 september 2012

Överraskning från LG Sömnad


Jag skrev ju om att jag hade slut på underklädesresår och beställa saker är ju något som jag verkligen gillar, så jag skickade iväg ett mail till Lisa på LG Sömnad  och idag låg det ett stort härlig paket och väntade på mig.
Jag hade beställt resår i badfärgerna vit, creme och svart och dessutom slängt in en liten önskan om att få köpa lite spilltyger/resår och det är alltid så roligt att öppna ett paket man inte riktigt veta vad det skall innehålla för jag skrev att Lisa fick plocka ihop vad som fanns.
Jag blev så lycklig, för paketet innehöll de allra finaste underklädestygerna man kan tänka sig och resåren..Ja resåren skall vi inte tala om. Jag blev så förälskad i den svarta spetsen med sina vackra bågar, så den fick en helt egen bild.Nu syns inte riktigt det svarta och det djupt vinröda tyget på den stora bilden, men hjärna går redan på högvarv hur jag kombinera ihop tygerna och vad jag skall sy! Oh, la,la ... För mig skingrar dett alite av det annalkande höstmörkret!

Tack Lisa för ett en härlig "goodiebag"!
Jag har ju sytt en del underkläder här i vår och sommar och jag kommer nog aldrig inhandla trosor igen, för skönare än de jag sytt själv finns inte..


9 kommentarer:

  1. VAd roligt!
    Det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  2. Sy trosor själv...men va duktig du är! Det låter ju jättesvårt!

    SvaraRadera
  3. Kul att sy egna underkläder!

    SvaraRadera
  4. åh vad spännande att se vad det blir av det!

    SvaraRadera
  5. Galet vackert!!!! Vad inspirerande du är!!!

    Anna

    SvaraRadera
  6. Vad fint, det verkar så svårt att sy undekläder, det ju ochså svårt att köpa sköna" undisar" man kanske ska pröva!!

    SvaraRadera
  7. Vad fint! Du är så duktig :-)

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du tyckte om det lilla paketet
    Har inte så mycket spill just nu
    Ser framemot att få se färdigt resultat��
    Även kul att du inspirerar fler till att sy underkläder
    Det är ju så kul
    Fina bilder
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh, UNDERbart helt enkelt! :)

    SvaraRadera