söndag 9 september 2012

Brodera mera!







 Jag skriver ju ofta i min blogg om att jag broderar på olika saker och ting och en del av er som har just brodermaskiner vet ju precis vad jag menar, men för er andra kommer en liten förklaring. Det är så lätt att svänga sig med olika termer och tro att alla vet vad jag menar.
Jag har ju en symaskin som man  också kan brodera med och här är ett litet klipp från YouTube som visar en liten del av det jag pysslar med när jag säger att jag broderar.. 
 Håll tillgodo såhär på söndagskvällen!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt och inspirerande att se, skulle jag vilja prova :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! :) En sådan maskin skulle jag vilja ha, får man fråga vad en sådan kostar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Jag har inte riktigt koll på priserna just nu, men denna sida ger ett litet riktmärke
      http://www.symaskinswebbshoppen.se/Husqvarnasymaskiner/SyBrodermaskin/tabid/242/Default.aspx

      Radera