tisdag 10 juli 2012

Shopping i Göteborg




Har besökt Göteborg med familjen och det är ju alltid lika trevligt.
Tyckte denna pudriga blus från Noa Noa var så söt med sina vackra broderier och den bor numera i Huskvarna. Påminn mig om att jag skall brodera på chiffong...

Såklart hann vi med ett besök på Stoff och Stil också och då inhandlade jag bla dessa tyger.
Alla i samma lite puderrosa nyanser, även om kameran inte gör tygerna riktigt rättvisa

Ja, ni ser såklart?!
Fjärilar!

Of course!
Det börjar fladdra till alldeles i skallamentet på Mirre







Yngste sonen tyckte att dessa servetter var roliga och fick en peng av sin far att betala ETT paket med.
En liten missuppfattning blev det visst!



I samma butik gick jag bananas över de franska tvålarna
och inhandlade en ny sax att klippa tråd med i en annan.
Saxen blev min för ynka 69:-
Ett fynd!





3 kommentarer: