lördag 14 juli 2012

Mer från Stoff och Stil






Ni trodde väl inte att jag bara nöjde mig med två saker från Stoff och Stil...

Nä, såklart inte! En del av er känner mig väl vid det här laget och vet att jag är en obotlig tygmissbrukare.
Det finns värre saker att vara och här kommer lite bilder på mina andra bra-att-ha-saker..




Ett tips är att inhandla just sådan här snören för de blir så vackra till  tex egenhändigt gjorda etiketter till paket och dyligt.


Hur hemskt är det inte att vara utan vitt resårband till exempel?! När man behöver det en sådär vid elva tiden på kvällen. Fruktansvärt, såklart och för att det inte skall upprepa sig är det bäst att ha ett välfyllt förråd!
Dolda dragkedjor kan man inte få för många av heller.. I´m telling you, dolda dragkedjor är det som gäller . Funkar till allt! Kläder och heminredning.


Jag använde en av mina nyinköpta dragkedjor till just fjärilskudden.
Fjärilarna då?
De är 25 stycken till antal och varje broderi har 10 010 stygn , så tillsammans blir det då imponerande 250 250 stygn

1 kommentar:

  1. Vilken tur att det finns broderi maskiner då. Jättesnygg dekoration är det i alla fall.

    SvaraRadera