söndag 1 juli 2012

Jag provar mig fram...



Nu har jag provhängt min gardin för att se hur min ide om att ha ränderna på tvären tog sig ut 
och nu skall jag bara fundera vidare hur jag skall göra i nästa steg.
Så är det med mig när jag syr gardiner, att jag ändrar mig lite efterhand och ibland blir det bra och många gånger blir det mycket dåligt.
Men..
Om man inte provar nya vägar så kan man ju inte upptäcka nya bra saker.
Oftast vill jag ha det trygga invanda, men när det gäller gardiner så bryter jag som sagt okänd mark.
Min svärmor bara skakar på huvudet och skrattar och säger; Ja, du och gardiner!
Hon har genom åren sett både det ena och det andra kan jag säga.

Nu mer provrullning av gardiner på pappersrulle 
och den föreställningen bjuder jag mina grannar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar