fredag 6 juli 2012

Fjärilar igen! / Butterflies again!


(Broderier som skall bli ett förkläde så småningom)
(These embroideries are ment to be on an apron in the future)


Idag SKA jag brodera fjärilar på tyget som jag klickade hem från www.bytextile.se och som sedan kom såhär fint paketerat.
 Jag har haft intentionen att göra det länge nu, men det blir inte av... Dagarna bara går och jag gör ingenting känns det som.
Nu har jag i alla fall klippt till tyg och gjort i ordning fjärilarna som ni ser ovan i dataprogrammet och idag skall jag börja på mina kuddar...



Today I MUST embroider these butterflies on the fabric I ordered from www.bytextile.se . The package was really nice, wasn´t it?
I´ve had the intention to do this a long time but nothing really happens.. The days just pass on.
Anyway, I´ve cut the fabric and I´ve rearranged the butterflies you can see above in 5D and today is the day when I start on my cushions

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar