torsdag 5 januari 2012

Nyfiken på vik- och kantsömfot...



Denna lilla söta nya pressarfot är nu i min ägo och jag är så nyfiken på att testa den. Älskar saker som förenklar sömnaden och det finns så många fiffiga pressarfötter och sy ihop tyg och spets på detta sätt tycker jag verkar så bra.

Jag har ännu inte något sömnadsprojekt där jag skall sy fast spets och tyg och jag vill alltid testa nya grejor i skarpt läge så att säga, men när jag gör gör det så kommer en liten recension..
Är det någon annan som har provat den?

2 kommentarer:

  1. En sån har jag, men aldrig använt :( Då ska jag hålla lite koll här hos dig. Jag lägger till dig på min blogglista.

    SvaraRadera
  2. Jag har också en sån hemma. Jag tänkte prova den innan Jul och sy en julduk men tiden rann iväg. Nu kanske det blir en fin vårduk istället :-). Jag är nästan säker på att det är en av de bästa uppfinningar som gjorts.
    Vi får se vem som hinner först att testa :-).
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera