lördag 17 december 2011

Mer tygspill kommer till användning..





Jag är ju en obotlig hamster i mångt och mycket...
Samlar och sparar på hög i ett enda kaos och jag har nästan fysiskt svårt att slänga saker och då blir jag så glad när jag kan få använda mina vackra rest tygbitar till något nytt. Det har blivit många snuttefiltar här i bloggen det senaste , men det har kommit många nya små liv i min närhet det senaste
Av restbitarna jag visar ovan så blev det dessutom då denna snuttefilt med roliga band från Karinottilia

3 kommentarer:

  1. Spillbitarna kommer till användnng förr eller senare :)
    Jättefin snutte med pillerlappar. Mjuk och go' velour.

    SvaraRadera
  2. De små flugsvamparna ger verkligen det lilla extra till snuttefilten! Supersött!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig liten snuttefilt, hoppas att den blir älskad av mottagaren.
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

    SvaraRadera