söndag 5 juni 2011

Många projekt på gång och kuddfantasier

Just nu har jag flera syprojekt på gång och det som är viktigast är dotterns avslutningklänning. Vi var egentligen överrens om att hon skulle ha den klänning som hon hade till dopet här i april, men hon ville så gärna ha en hemmasydd. Jag brukar ju alltid var ute i sista sekunden, men nu känns det Ok , för vi har en  backup klänning om något skulle komma emellan
.
Sedan köpte jag Leva&Bo här ikväll och då satte tankarna igång eftersom mina ögon råkade fastna på en vacker kudde fråm Mio. Jag är verkligen ingen inredningsmänniska och har inte den där fingertoppskänslan , men den här kudden var bara för söt..
Tänk lite olika Husqvarna-broderier ihopkombinerade i dataprogrammet och vips, kan det bli såhär läckert!
(Bild lånad från Mio)

Jag kommer inte att sova i natt, för jag kommer att scanna igenom alla mina broderier i tanken och fundera vilka som skulle passa bra ihop.
Är det någon som träffar på mig imorgon hädelsevis och jag ser glåmig och trött ut, så vet ni varför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar